دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش در تبریز
دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش در تبریز
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش که در نقاط مختلف شهر تبریز عربده کشی و قدرت نمایی می کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سهند آزادی ،فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش که در نقاط مختلف شهر تبریز عربده کشی و قدرت نمایی می کردند، خبر داد.

سردار”علی محمدی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی کسب اخباری مبنی بر قدرت نمایی،عربده کشی و ایجاد مزاحمت به شهروندان و نوامیس مردم توسط تعدادی اراذل و اوباش در شهرستان تبریز،موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود:با انجام اقدامات فنی و پلیسی،مشخص شد این افراد با استفاده از چاقو و قمه و ایجاد راهبندان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته و متواری شده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی اراذل و اوباش را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۸ نفر اراذل و اوباش را که یکی از آنان زن بود، دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

سردار”محمدی” با بیان اینکه در آذربایجان شرقی جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد،گفت:از این افراد دستگیر شده تعدادی قمه و چاقو کشف و تعداد ۲ دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان درپایان به افراد هنجار شکن، اراذل و اوباش هشدار داد و تاکید کرد کرد:امنیت و آرامش شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس بوده و هرکس بخواهد با قدرت پوشالی اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی نماید با برخورد قانونی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهند شد.