نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد
نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد
نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش روزنامه بین المللی شش زبانه سهند آذربایجان ،این نشست با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان دکتر آرش رنجبران ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ،دکتر سید ابراهیم آقازاده مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولین دفاتر بسیج اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار گردیده شد.
دکتر رنجبران اهمیت بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی را نقشی پراهمیت و پیشرو دانسته و نخبگان دانشجویی را برای بصیرت افزایی و تبیین در بحث تحولات روز جهان اسلام پرثمر نامید.
از این رو حضور فعال بسیج اساتید شوراهای فرهنگی در واحدهای دانشگاهی و فضای مجازی را مهم برشمرد .
در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی شمسی در مورد خصوصیات بارز شهید چمران نیز اشاره نمود ،و از نیاز جامعه دانشگاهی به وجود بسیج اساتید صحه گذاشته و بحث تبیین مسائل روز کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری و برگزاری منظم جلسات بسیج اساتید در سطح دانشگاه‌ها را رکن اصلی موارد پیش رو دانست.
در پایان جلسه دکتر آقازاده گزارش کوتاه از عملکرد بسیج اساتید استان را ارائه نمود، که در این گزارش برگزار ی دوره‌های توانمندسازی بسیج با هماهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد را از عناوین اقدامات اولیه عنوان نمود.
وی تشکیل کارگروه بانوان در سطح بسیج اساتید را با رویکرد ساماندهی به طرح اجرای عفاف و حجاب در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ر ا از موارد عملکرد این حوزه مطرح نمود.