آماده سازی ۳ بلوک ازپروژه بهارستان / روند عملیات اجرایی کنار گذر جنوبی / پروژه ۷۳ هکتاری فاز سوم شهر جدید سهند  در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان بهمن ماه امسال
آماده سازی ۳ بلوک ازپروژه بهارستان / روند عملیات اجرایی کنار گذر جنوبی / پروژه ۷۳ هکتاری فاز سوم شهر جدید سهند  در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان بهمن ماه امسال
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند ، از اتمام به موقع و شبانه روزی پروژه های نهضمت ملی مسکن و فاز 3 شهر جدید سهند تا پایان بهمن ماه امسال خبر داد .

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی  سهند آزادی   ، مریم صاحب اختیاری  ،   فرهاد سعیدی در حاشیه  بازدید خبرنگاران از  پروژه های عمرانی شهر جدید سهند  گفت :     امید است  در راستای اقدامات انجام شده در این پروژه های عمرانی تا پایان بهمن امسال  به متقاضیان تحویل داده شود .

به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند ، فرهاد سعیدی در جلسه  بررسی مسائل پیش روی  پروژه بهارستان در محل پروژه ، با اشاره به میانگین  پییشرفت ۶۰  درصدی سه بلوک  از این پروژه اظهار کرد :  با تلاش همه جانبه دست اندرکاران ، باید سه بلوک  از پروژه تا پایان بهمن ماه آماده افتتاح شود . وی با تاکید بر انجام اقدامات لازم جهت ارسال پیامک و جا به جایی متقاضیانی که به تعهدات خود عمل نکرده و کمتر از ۵۰ درصد میانگین واریزی ها  آورده  داشته اند ، یادآور شد :  با توجه به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی  سه بلوک  از پروژه ، اقدامات لازم انجام شود تا تسهیلات مورد نیاز را از بانک عامل دریافت کنیم . گفتنی است پروژه ۵۲۸ واحدی بهارستان با اعتبار بیش از ۵۰۰۰ میلیاردی  در فاز چهارم  شهر جدید سهند در حال احداث بوده و مقرر است سه بلوک  از این پروژه  تا پایان بهمن ماه  آماده بهره برداری و به متقاضیان تحویل  داده شود .

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند در ادامه  بازدید از روند عملیات اجرایی کنار گذر جنوبی شهر سهند افزود : عملیات اجرایی باند دوم کنار گذر جنوبی شهر جدید سهند  از جمله مطالبات اصلی شهروندان و  از اولویت های اصلی ترافیکی بوده که  به همت این شرکت ، با اعتبار  430  میلیارد ریال اجرا می شود .

فرهاد سعیدی  همچنین  در بازدید از بخش اول آماده سازی پروژه  ۷۳ هکتاری محله ۱۳۳۳ فاز سوم شهر جدید سهند در جریان اقدامات انجام شده  با تاکید بر رعایت دقیق اصول فنی و مهندسی آن بیان کرد :  تمام تلاش ما در راستا ی ساخت مسکن  با کیفیت در قالب طرح ملی نهضت ملی مسکن است .  تاکید ما بر اهمیت انجام به موقع  اقدامات در راستای آماده سازی این پروژه و مقدمه سازی برای احداث واحدهای مسکونی است  و بایستی برخی مسائل زیر ساختی چون آب و فاضلاب و …. را مورد بررسی قرار داد .

گفتنی است پروژه آماده سازی بخش اول محله ۱۳۳۳  با برآورد اولیه  حدود  500 میلیارد ریال در فاز سوم شهر جدید سهند در حال انجام بوده  و مقرر است  3000 واحد مسکونی در قالب طرح   نهضت ملی مسکن ، در این محله احداث شود .