ادعای انحرافی یک اصلاح‌طلب درباره نسل جدید/ وقتی پیرمردها از سربازان جوان حاج‌قاسم عقب می‌مانند!
ادعای انحرافی یک اصلاح‌طلب درباره نسل جدید/ وقتی پیرمردها از سربازان جوان حاج‌قاسم عقب می‌مانند!
جای این سوال و ابهام است که امثال حکیمی پور بعنوان رجال سیاسی یک کشور چرا به جای دفاع از واقعیت و عقلانیت، برای شکستن مردم تقلا می کنند؟

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های پایگاه خبری سهند آزادی ، سایت خبری تحلیلی مشرق نوشت: احمد حکیمی پور، عضو سابق شورای شهر تهران و دبیر حزب اراده ملت در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته است: انتخابات روز به روز محدودتر و مشارکت‌گریزتر شده، مردم روز به روز ناامیدتر می‌شوند و در مورد نسل‌ها همین روند تکرار می‌شود. نسل امروز وقتی می‌بیند سر پدرانشان چه اتفاقی افتاده، راه خود را کج می‌کنند. حالا میان نسل امروز با گذشته انقطاعی ایجاده شده است که می‌گویند شما هر کاری کردید حاصل آن برای ما امیدوارکننده نبوده و ما علاقه‌ای نداریم که مسیرشما را دنبال کنیم. ما مسیر خودمان را می‌رویم. بنابراین اسم آن را انقطاع تجربی تاریخ یک ملت می‌گذارم!

محدود شدن انتخابات و ناامیدی مردم دو گزینه القایی هستند نه دو گزینه واقعی!

و جای این سوال و ابهام است که امثال حکیمی پور بعنوان رجال سیاسی یک کشور چرا به جای دفاع از واقعیت و عقلانیت، برای شکستن مردم تقلا می کنند؟

البته از جریانی سیاسی که یک سر آن در فتنه ۸۸ و سر دیگرش در تحریم انتخابات ۱۴۰۰ قرار دارد و پیری و بی مطالعگی جزو خصلت های بارز آن شده است؛ رویت این رفتارهای دشمنانه هرگز غیر قابل پیش بینی نبود!

در بحث اظهارات نسل جدیدی که حکیمی پور مدعی آن شده است نیز البته ما نمی دانیم که منظور حکیمی پور کدامیک از نسل جدیدی های اطراف اوست اما رخدادهایی مثل علاقه جوانان به شخصیت و تاریخ شهید سلیمانی، برگزاری پر شور مراسم و شعائر مذهبی که همه ساله بر عمق و دامنه آن افزوده می شود، نشاط سیاسی جوانان و شهادتهای کثیری از جوانان در عرصه های دفاع از منافع کشور نشان میدهد که اظهارات این فرد در این قسمت نیز صحیح نیست و او تصور درستی از ایران و ایرانی در عصر حکومت اسلامی ندارد.

انتهای پیام/