استقبال مسئولان و کاربران از شعار سال ۱۴۰۱/ این شعار با مَنِش حاج‌قاسم روی زمین نخواهد ماند
استقبال مسئولان و کاربران از شعار سال ۱۴۰۱/ این شعار با مَنِش حاج‌قاسم روی زمین نخواهد ماند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری کردند.

پایگاه خبری سهند آزادی : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند.
 


پس از بیانات رهبر انقلاب و اعلام شعار سال، مسئولین، شخصیت‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پیام‌هایی به استقبال از شعار سال جدید رفتند که برخی از این پیام‌ها پیش روی شماست.

۱/همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، شعار سال باید به جای خلاصه شدن در تابلوها، در سیاستگذاری واجرا تاثیر بگذارد. مجلس با درک اهمیت موضوع، طرح «جهش تولید دانش‌بنیان» راتصویب و بودجه لازم را پیش‌بینی کرد تا حمایت های قانونی و مالی لازم برای شتاب گرفتن واقعی تولید مهیا شود.
۲/ إن‌شاءالله مدیران اجرایی از ظرفیت ریل‌گذاری‌های قانونی ایجاد شده برای تحقق انتظارات مردم و مطالبات رهبر معظم انقلاب، نهایت بهره‌برداری را کنند.
? محمدباقر قالیباف
 

چون حکمت انتظارمان امّید است
هر ساله نگاهمان به یک خورشید است
تکرار شعار سال بی حکمت نیست…
پیروزی ما در جهش تولید است
?رهبر انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال #تولید_دانش‌بنیان_اشتغال‌آفرین نامگذاری کردند?
#امید_مظلومان
#عید_امید
? Haniehbanoo
 

«سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مبارک، آقایان حواستان هست؟ رهبری راجع به عملکرد دولتها نسبت به شعار سالهای قبل و کارهای نمایشی انتقاد کردند
? امین غضنفری

رهبرانقلاب،شعار سال ۱۴۰۰، «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»بیان کردند که بادولت مردمی که روی کارآمدموانعی که برای تولید داخلی پیش رو بود تاحدودی برطرف شد. این ازانتخاب درستی بودکه مردم کردند.
#عید_امید     #امید_مظلومان
? Amirmahdi

امام خامنه‌ای: شعار سال در این دولت برزمین نخواهد ماند ان شاءالله 
همه کینه های سیاسی تون فدای رضایت و آرامش خاطر امامم❤
چه با سفره هفت سین چه بی سفره
? مجاهد مجازی

انتهای پیام/