دکتر محمدی :معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی
دکتر محمدی :معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی
بار اصلی جهاد تبیین در دستگاه ها بر دوش روابط عمومی ها است


🔹معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:
بار اصلی جهاد تبیین در دستگاهها سردوش روابط عمومی ها است .
🔹معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه بار اصلی جهاد تبیین در دستگاه ها بر دوش روابط عمومی ها است.گفت: روابط عمومی باید بتوانند با ابتکار عمل و ظرافت ؛همه ابعاد و وجوه خدمات نظام اسلامی را به گویا ترین شکل نشان داده و پل ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان ایجاد کنند.
🔹 تراب محمدی در سمینار تخصصی مدیریت تشریفات در تبریز؛ سرمایه اجتماعی را مهمترین مولفه برای موفقیت عملکرد هر دستگاه نهادی دانست وی افزود :اگر دستگاه و نهادی از مسیر سرمایه اجتماعی و محبوبیت مردمی برخوردار باشد مسیر اجرای تصمیمات و جلب حمایت برای پیشبرد سیاست هایش هموار خواهد بود .
🔹وی با اشاره به خدمات کم نظیر نظام جمهوری اسلامی به مردم از جمله دسترسی دور افتاده ترین نقاط کشور به خدمات عمومی گفت: روابط عمومی ها باید این خدمات را به شکل هنرمندانه و ظریف به مردم بیان کنند .
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی در تمام جبهه ها در مقابل عظمت و ایستادگی مردم همیشه در صحنه و انقلابی دچار شکست شده اند و اقدامات خصمانه خود را معطوف به تخریب خدمات و کارایی نظام و آفرینش غیر واقعی سطح توقعات شهروندان کرده‌اند .
🔹وی ارتباط گسترده و تعامل دوسویه روابط عمومی ها با گروه های مرجع و رسانه ها را با اهمیت دانست و خواستار ایجاد زمینه حضور و ارتباط مسئولان دستگاه‌ها با گروه‌های مرجع و رسانه‌ها شد.
🔹معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین به نقش روابط عمومی ها در ورود اطلاعات به دستگاه ها و دریافت بازخورد ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی کارا و موثر سعی می‌کند مجرای مناسبی برای ورودی مطالبات و تقاضاها به داخل ساختار اداری باشد و در کنار آن باید بتوانند با استفاده از شیوه های مختلف بازخورد تصمیمات و خروجی های سیستم را به بدنه مدیریت دستگاه منتقل کند که این امر به تصحیح خطا ها و تقویت تصمیمات صحیح کمک می‌کند و در نتیجه آن در افزایش کیفیت بهره وری و رضایتمندی از عملکرد دستگاه خود را نشان میدهد.
🔸 @sahandazarbijandDailynewspaper
سهند آذربایجان در ایتا
🔹http://www.instagram.com/sahand_azarbaijan
سهند آذربایجان در اینستاگرام
🔸http://sahandazadi.ir
پایگاه خبری
🔹https://t.me/+V3DSUMkfR-C1kAr7
سهند در تلگرام،