بهسازی  و ترمیم  زمین های ورزش گلف به عنوان  یک ورزش همگانی
بهسازی  و ترمیم  زمین های ورزش گلف به عنوان  یک ورزش همگانی
رییس هیات گلف استان آذربایجان شرقی گفت : با بهسازی و ترمیم زمین های ورزش گلف در صدد هستیم که با تفاهم نامه های انجام شده این ورزش را به صورت همگانی معرفی کنیم .

به گزارش خبرنگار روزنامه سراسری شش زبانه و بین المللی سهند آذربایجان  /  مریم صاحب اختیاری  ، امیر کوین در نشست رسانه ای به مناسبت روز خبرنگار ( ۲۳ / ۰۵/۱۴۰۲)  گفت :  با توجه  به ناشناخته ماندن این رشته  ورزشی  نسبت  به سایر ورزش ها  و اشتباه پنداشتن دیدگاه های مختلف  همچون گران بودن در این فعالیت ورزشی ، در صدد هستیم  با افزایش جامعه هدف  و  انعقاد تفاهم نامه ها با شهرداری تبریز و دانشگاه تبریز، آن را   به عنوان  یک  ورزش عمومی و همگانی  معرفی و بشناسانیم .

کوین در خصوص مشارکت هیات گلف استان در مسابقات  بیان کرد :  در ۱۸ ماه حضورم در هیات گلف در چهار مسابقه کشوری شرکت داشتیم که دو عنوان قهرمانی یک چهارمی و یک پنجمی به دست آوردیم و  بعد از سال ها که از میدان مناسب برخوردار نبودیم  در مسابقات کشوری مینی گلف شرکت کردیم که رتبه هشتم را کسب کردیم .. با اضافه شدن گلف به رشته های المپیکی انگیزه برای فعالیت در این رشته به شدت افزایش یافته است . در تبریز نیز با کمک نهاد های مختلف این موضوع به خوبی پیش رفته است . از طرفی با همکاری شهرداری تبریز زمین های مینی گلف را که سال ها رها شده بود ترمیم کردیم و با تلاش هایی که انجام شد گلف در کمیسیون ورزش شورای شهر به عنوان ورزش همگانی معرفی شد.

وی اظهار داشت : در بحث شناساندن گلف و جذب کسانی که استعداد گلف دارند بسیار خوب عمل کرده ایم ولی باز هم این موضوع جای کار دارد در بحث استعدادهای درخشان موفق شدیم گلف را در بین ۱۴ رشته استعداد درخشان جای دهیم و بطور حتم استعدادهای بزرگی را در رشته گلف به ورزش کشور معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت : از مجموعه  ورزشی یادگار امام ( ره )  حدود ۴۰ هکتار زمین  برای  تاسیس اولین زمین گلف استان درخواست کرده ایم که به صورت خاکی بوده   و  تیم  رسانه ای گلف در آینده نزدیک و با حمایت مالی و پشتبانی هیات گلف استان قدم های مثبتی را در این زمینه خواهد داشت  .