دومین دوره جشنواره کشوری ارائه پایان نامه ، طرح های پژوهشی ،طرح های فناورانه و مقاله در 3 دقیقه در سال 1402 در سطح کشوری به همت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با همکاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی  سهند آزادی   ، مریم صاحب اختیاری  ،    به  نقل از روابط عمومی  دانشگاه  علوم پزشکی  تبریز ، در راستای  ارتقای  دانش سلامت و ایمنی  به ویژه  در حیطه ترافیک  و ترجمان دانش  برای گروه های هدف شامل  مدیران ، کارشناسان و عموم مردم ، جشنواره سالانه کشوری  ترجمان  دانش ایمنی ، حوادث و بلایا برگزار می شود . جشنواره ترجمان دانش فرصتی برای  ارائه نتایج  طرح های مختلف در حیطه ایمنی ، حوادث و بلایا  به افراد و سازمان های مختلف فراهم می آورد .

در این راستا ، جشنواره  ترجمان دانش فرصتی استثنایی برای دیده شدن آثار  پژوهشگران مختلف بوده و بستری مناسب جهت کاربردی کردن نتایج طرح های  تحقیقاتی  پدید می آورد .

به گزارش فوق   مقرر است  این جشنواره  به مدت ۱۰ سال   می باشد که امسال  دومین دوره  جشنواره در حیطه ایمنی ، حوادث و بلایا  توسط دانشگاه  علوم پزشکی تبریز و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  برگزا می شود  و علاقه مندان  پایان نامه ، طرح پژوهشی  یا فناورانه خود را  در ۳ دقیقه به  زبان ساده  ارائه می دهند .

رادیو سلامت و مرکز  تحقیقات مدیریت و پیشگیری  از مصدومیت های  ترافیک بنیان  گذاران و شروع کنندگان  این جشنواره  بوده  و به عنوان حلقه تسهیل کننده  ارتباط ترجمان  دانش ما بین  تولیدکنندگان  و  مصرف کنندگان  دانش اعم از سیا ست گزاران و مدیران ، و  عموم جامعه هستند .

گفتنی است مهلت ارسال آثار به  این جشنواره  از ۱ مهر تا ۳۰  مهر بوده  و علاقه مندان می توانند جهت دریافت  اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه  اجرا و شرکت  در این جشنواره ، بخش تماس با واحد ترجمان دانش ”  تماس با واحد  ترجمان دانش ”  مراجعه کنند .