پلمپ دو واحد صنفی متخلف در تبریز
پلمپ دو واحد صنفی متخلف در تبریز
در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان تبریز بازدید از اصناف را در طول 2 هفته جاری در دستورکار خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سهند آزادی،سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح این خبر افزود:در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان تبریز بازدید از اصناف را در طول ۲ هفته جاری در دستورکار خود قرار دادند.

سرهنگ جهان آرا اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی بخش خسروشاه پس از هماهنگی با مقام قضائی ازچندین واحد صنفی بین راهی در سطح این شهرستان بازدید و ۲ واحد متخلف را به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و بی توجهی به تذکر قبلی پلیس، پلمب کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، که با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان و با همکاری مشترک اتاق اصناف به اجرا درآمد از تعدادی از واحد صنفی متخلف تعهد اخذ و تعدادی واحد دیگر نیز اخطاریه دریافت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با اشاره به اینکه فعالیت های واحد های صنفی توسط پلیس رصد می شود، خاطرنشان کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی، موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.