برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در محل امامزاده سید محمد کججانی
برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در محل امامزاده سید محمد کججانی
جلسه شورای ادارای شهرستان تبریز با حضور فرماندار ، اعضای شورای تأمین ، معاونین فرماندار ، بخشدار مرکزی ، امام جمعه شهر باسمنج ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ، شهرداران مناطق ، رؤسای ادارات ، مشاور فرهنگی وارتباطات و اطلاع رسانی مدیر کل راه و شهر سازی آذربایجان شرقی در امامزاده سید محمد کججانی برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سهند آزادی ، مریم صاحب اختیاری ،

به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ، در ابتدای این جلسه یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز ضمن خیر مقدم خدمت اعضای حاضر در جلسه و تشکر از رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تبریز ناحیه ۲ و مدیریت امامزاده بخاطر میزبانی جلسه و تمام کسانی که در جهت خدمت به مردم پای کار هستند افزود : توفیق خدمت به مردم فهیم شهرستان تبربز نصیب بنده و دیگر مسئولان شهرستان شده است که این فرصت یک امانت از سوی خداوند متعا ل است که باید امانتدار صدیقی باشیم .
فاتح افزود : ما به عنوا ن نمایندگان دولت ایران قوی ، مسئولیت سنگینی داربم و همه موظف به فعالیت جهت تحقق شعار سال می باشیم .
وی اظهار کرد : در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام گردیده و از مدیران انتظار داریم ضمن رعایت قوانین ، مصلحت مردم را در نظر بگیرند . فرماندار تبریز با اشاره به اینکه مدیران باید ارتباط بی واسطه با مردم داشته باشند و در اتاق مسئول باید بر روی مردم باز باشد افزود : ما از مدیرانی که ارباب رجوع از عملکرد مجموعه راضی باشند حمایت و هر گونه نارضایتی ارباب رجوع را پیگیری می کنیم .وی گفت : تکریم ارباب رجوع باید به نحو احسنت انجام گردد که انجام کار ارباب رجوع بهترین تکریم است . فاتح همچنین خواستار رعایت نظم و انضباط اداری ، توسعه موضوعات فرهنگی ، رعایت حقوق شهروندی ، مردم داری ،عملکرد جهادی و انجام سایر امور شد . ایشان در پایان اشاره ای به پیگیری روکش آسفالت راه مواصلاتی امامزاده و همچنین رمپ ورود و خروج از آزاد راه تبریز سهند در اولویت ادارات راه و شهرسازی و راهداری شهرستان تبریز کرد .
فرماندار همچنین از زحمات ارزنده حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید شهاب الدین حسینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و همکارانش تقدیر نمودند و آرزوی موفقیت بیش از پیش در راستای خدمت گذاری به مردم نمود .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید شهاب الدین حسینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه و تبریک هفته وقف و نیروی انتظامی وقف را میراثی ماندگار در بلندای تاریخ خواندند و افزودند : دست کمک و یاری به شما عزیزان دراز می کنیم که در راستای تحقق اهداف خیرین در کنار مسئولین باشید . در ادامه رحیم عبدالجباری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز ناحیه ۲ نیز به مناسبت دهه وقف با ارائه عملکرد اداره اوقاف شهرستان تبریز به حاضرین طبق خواسته دکتر فاتح به عنوان فرماندار افتخاری به مطالبات اهالی منطقه جواب دادند .
در پایان جلسه به چند تن از مسئولین از جمله فرماندار تبریز و معاونین و بخشدار مرکزی تبریز لوح خادم افتخاری از طرف مدیر کل اوقاف اهدا گردید .